SpÄra ditt paket

📩 SĂ„ spĂ„rar du ditt paket hos Icekit

NĂ€r din bestĂ€llning har skickats frĂ„n vĂ„rt lager fĂ„r du ett spĂ„rningsnummer via e-post, vanligtvis inom 3–6 arbetsdagar efter att du lagt din order.

NÀr du vÀl fÄtt ditt spÄrningsnummer sÄ anvÀnder du spÄrningstjÀnsten 17TRACK. LÀgg in spÄrningsnummret som du fick pÄ mail in i rutan och tryck pÄ track:

🔗 SpĂ„ra ditt paket hĂ€r via 17TRACK


Viktigt att veta om spÄrningen:

NÀr du först fÄr ditt spÄrningsnummer kan det hÀnda att ingen information visas direkt. Det Àr helt normalt!

📌 Det kan stĂ„ saker som “Inte hittad” eller liknande pĂ„ 17TRACK. Detta beror pĂ„ att:

  • Paketet precis har skickats frĂ„n vĂ„rt lager.

  • Det tar tid innan fraktbolaget registrerar och uppdaterar spĂ„rningen.

  • Leverantören mĂ„ste först skicka vidare paketet till den transportör som slutligen levererar till dig.

🕒 SpĂ„rningsinformationen brukar uppdateras inom 1-5 arbetsdagar frĂ„n att du fĂ„tt ditt spĂ„rningsnummer – sĂ„ ha tĂ„lamod och kolla igen lite senare!


🕐 Leveranstid

Enligt vĂ„r fraktpolicy Ă€r den normala leveranstiden 10–20 arbetsdagar, men i vissa fall kan det ta upp till 30 arbetsdagar beroende pĂ„ leverantör, efterfrĂ„gan och yttre omstĂ€ndigheter.

Om du inte har fĂ„tt din bestĂ€llning inom 30 arbetsdagar – kontakta oss sĂ„ hjĂ€lper vi dig:

đŸ“© E-post: contact@icekit.se 
💬 DM via sociala medier
📄 KontaktformulĂ€r pĂ„ hemsidan


Vanliga frÄgor:

Varför stÄr det att paketet inte hittas?
Det Àr vanligt i början av leveransprocessen. VÀnta nÄgra dagar och försök igen.

Hur ofta uppdateras spÄrningen?
SpÄrningen uppdateras nÀr fraktbolaget registrerar paketet vid olika stationer. Det sker inte alltid dagligen, men du kommer att se uppdateringar inom ett par dagar frÄn första synligheten.

Vilka fraktbolag anvÀnds?
Vi samarbetar med bland andra PostNord, CityMail och DHL, beroende pÄ varifrÄn ditt paket skickas.